הפקת כנס / הפקת יום עיון
ארגון הדואג להעשרת עובדיו מארגן כנסים/ימי עיון אחת לתקופה.
ארגון הדואג שההעשרה תעבור באופן חווייתי ותשאיר את העובד קשוב ושותף במהלך כל הכנס חייב להפקיד את ניהול התוכן של היום הזה בידיים מקצועיות.
נגיע לארגון, נלמד את מטרת הכנס/יום העיון והיעדים שלו, נעמיק ונבין מה התכנים המובילים ומכאן נבנה תכנית עשירה היוצרת יום חווייתי, משולב בהומור, אשר מביא להפנמת המסרים וחיבור איכותי לארגון.
הפקת כנס או יום עיון דורשת מקצועיות, ניסיון, ידע ומיומנויות שונות. מדובר על תפקיד הקשור בעולמות הקידום, השיווק והמסחר, כשהחברה המספקת את השירות מאפשרת ללקוח שלה, מזמין הכנס או יום העיון, בהגשמת מטרה עסקית או ארגונית כזו או אחרת.
הפקת כנס או יום עיון כרוכה בשלבים המזוהים עם הפקת אירועים עסקיים. ההבדל המרכזי בין השניים הוא שבכנסים ובימי עיון האירועים אינפורמטיביים יותר. התוצאה הסופית יכולה לצאת לפועל במספר פורמטים שונים: החל בדיונים קטנים סביב שולחן וכלה באירוע ענק, שכולל תערוכה. המוקד העיקרי של כל כנס או יום עיון הוא הבטחת איכות התוכן המוצע למשתתפים. כנסים וימי עיון מספקים גם הזדמנות מצוינת להרחיב את רשת קשרי העסקים ולפתח אותם בין המשתתפים לבין המותגים שבחרו לתת חסות לאירוע.
לרוב, בתהליך הפקת כנס או יום עיון, עולה הצורך ביצירת אפשרויות דיון באתגרים משמעותיים, הזדמנויות והתפתחויות בשוק ספציפי. לשם כך, יש צורך לבדוק ולחקור את אותו השוק וכך, יתאפשר ליצור תוכן אטרקטיבי, חדשני שיספק ערך מוסף למשתתפים.